WARSZTATY DLA UCZNIÓW | |||
l.p. | nazwa warsztatów | grupa docelowa (cały oddział lub grupa uczniów) |
prowadzący |
1 | „Logo koło na wesoło” – zajęcia stymulujące rozwój mowy | uczniowie SP, lekcje biblioteczne | J. Ho-Janecka |
2 | „Jestem niepowtarzalny, znam swoją wartość” | oddz. IV-VIII SP | R. Skomra-Gajda/M. Gawor |
3 | „Nasza klasa – wspólna sprawa” zajęcia usprawniające umiejętności emocjonalne i społeczne – cykl | oddz. IV-VIII SP | R. Skomra-Gajda/M. Gawor |
4 | „Porozumienie bez przemocy, czyli mediacyjne rozwiązywanie konfliktów” | oddz. V-VIII SP | R. Skomra-Gajda/M. Gawor |
5 | „Skuteczne zarządzanie czasem” | oddz. VI-VIII SP | J.Namielska |
6 | „Nie pękaj- radzę sobie ze złością” | oddz. I-IV SP | R. Skomra-Gajda/M. Gawor |
7 | „Inteligencja emocjonalna” | uczniowie szkół ponadpodstawowych | A.Femiak |
8 | Młodzieżowa Grupa Rozwoju osobistego „Poza Horyzont” | uczniowie szkół ponadpodstawowych | K. Szulik/A. Femiak |
9 | „Objawy uzależnienia od Internetu oraz dobre praktyki korzystania z niego” | oddz. I-VI SP | M. Gawor |
10 | „Izolacja i jej wpływ na samopoczucie” | uczniowie SP/uczniowie szkół ponadpodstawowych | M. Gawor/A. Ząbczyńska |
11 | „Budujemy mosty do siebie, czyli rzecz o tworzeniu trwałych relacji” | uczniowie szkół ponadpodstawowych | A. Ząbczyńska |
12 | „Pandemia zysków i strat, czyli podróż do kopalni diamentów.Warsztat o poszukiwaniu korzyści z trudnych doświadczeń” | uczniowie szkół ponadpodstawowych | A. Ząbczyńska |
13 | „Kształtowanie postaw dotyczących uzależnień,promowanie zdrowego stylu życia” | oddz. VII-VIII SP, uczniowie szkół ponadpodstawowych | M. Gawor |
14 | „Izolacja i jej wpływ na samopoczucie” | oddz. VII-VIII SP, uczniowie szkół ponadpodstawowych | M. Gawor |
15 | „Co się z nami stało? Relacje z rówieśnikami, pomoc koleżeńska i profesjonalna” | uczniowie SP/uczniowie szkół ponadpodstawowych | A.Femiak |
16 | „Warsztaty umiejętności społecznych” | uczniowie SP/uczniowie szkół ponadpodstawowych | A.Femiak |
17 | „Niepełnosprawny pełnoprawnym uczestnikiem życia społecznego. Szacunek, zrozumienie, akceptacja” | oddz. IV-VIII SP, uczniowie szkół ponadpodstawowych | M. Pudełko |