WARSZTATY DLA UCZNIÓW w roku szkolnym 2019/2020
Lp. | Nazwa warsztatów | Dla kogo | Prowadzący |
1. | „Gry i zabawy przeciwko agresji dzieci klas młodszych” | Dzieci klas młodszych | M. Gnutek-Cypryś |
2. | „Budowanie poczucia własnej wartości” | Uczniowie klas V-VI | M. Gnutek-Cypryś |
3. | „Logopedzi czytają, dzieci słuchają” – zajęcia stymulujące rozwój mowy | Dzieci przedszkolne, uczniowie szkół podstawowych, lekcje biblioteczne | J. Ho-Janecka
|
4. | „Logopedzi czytają, dzieci słuchają” – zajęcia logopedyczno-ruchowe | Dzieci przedszkolne, uczniowie szkół podstawowych | J. Ho-Janecka
|
5. | „Jestem niepowtarzalny, znam swoją wartość” | Uczniowie klas IV-VIII szkoły podstawowej | Z. Szotek
R. Skomra-Gajda |
6. | „Zabawa rymami” – zabawy z elementami logarytmiki |
Dzieci 3 i 4-letnie | J. Ho-Janecka |
7. | „Zabawy fonacyjne na samogłoskach” | Dzieci 5 i 6-letnie | J. Ho-Janecka |
8. | „Nasza klasa – wspólna sprawa” zajęcia usprawniające umiejętności emocjonalne i społeczne – cykl |
Uczniowie klas IV-VIII szkoły podstawowej | Z. Szotek
R. Skomra-Gajda |
9. | „Świat zawodów. Zawody przyszłości” | Uczniowie klasy VIII szkoły podstawowej | J. Namielska |
10. | „Porozumienie bez przemocy, czyli mediacyjne rozwiązywanie konfliktów” | Uczniowie klas V-VIII szkoły podstawowej | R. Skomra-Gajda
Z. Szotek |
11. | „Twórcze myślenie” | Uczniowie szkół ponadpodstawowych | K. Szulik |
12. | „Między nami kobietami: ogrody miłości – o rozwijaniu i pielęgnowaniu intymnych związków” – warsztaty dla dziewcząt | Uczniowie szkół ponadpodstawowych | A. Ząbczyńska |
13. | Autoprezentacja | Uczniowie szkół ponadpodstawowych |
J. Namielska |
14. | „Skuteczne zarządzanie czasem- planowanie ścieżki edukacyjno-zawodowej” | Uczniowie klas VIII szkoły podstawowej, szkół ponadpodstawowych | J. Namielska |
15. | „Nie pękaj- radzę sobie ze złością” | Uczniowie klas I-IV szkoły podstawowej | R. Skomra-Gajda
Z. Szotek |
16. | „Jestem asertywny” | Uczniowie klas VI-VIII szkoły podstawowej | K. Szulik |
17. | „Życie bez telefonu i telewizora – czy jeszcze jest możliwe?
|
Uczniowie klas VII-VIII szkoły podstawowej, szkół ponadpodstawowych | K. Szulik |
18. | „Skoncentruj się!” | Uczniowie klasy VII-VIII szkoły podstawowej | K. Szulik |
19. | „Ja i moja złość” | Uczniowie klasy VII-VIII szkoły podstawowej | K.Szulik |
20. | „Tolerancja” | Uczniowie klasy IV-VI szkoły podstawowej | M. Gnutek-Cypryś
|
21. | „Projekt Bohaterskiej Wyobraźni” | Uczniowie LO (technikum) | B. Białończyk |
22. | HIP II „Kształtowanie nastawienia rozwojowego” | Uczniowie LO (technikum) | B. Białończyk |
23. | „Piramida radości- profilaktyka zdrowego żywienia” | Dzieci 6-letnie, uczniowie klas I-III szkoły podstawowej | B. Białończyk |
24. | „Akademia Króla Salomona- zajęcia kreatywne- cykl spotkań prowadzony w Poradni | Uczniowie klas II-III szkoły podstawowej | B. Białończyk
|
25. | Młodzieżowa Grupa Rozwoju osobistego „Poza Horyzont” | Uczniowie szkół ponadpodstawowych | K. Szulik
A. Femiak |
26. | „Inteligencja emocjonalna” | Uczniowie szkół ponadpodstawowych | A. Femiak |
27. | „Od złości do radości… Porozmawiajmy o emocjach” | Dzieci 5 i 6-letnie | A. Kapuśniak |
28. | Koncentracja i wyciszenie – praktyczne metody relaksacyjne | Dzieci przedszkolne | A. Kurach |
29. | „Jak on się czuje? Porozmawiajmy o emocjach” | Dzieci 5 i 6-letnie | K. Kaniepień |
30. | „Oswoić lęk” | Dzieci przedszkolne | A. Kapuśniak |
31. | „Mały człowiek, duża radość. Jak sobie z nią radzić?” | Dzieci 5 i 6-letnie | A. Kapuśniak |
32. | „Razem raźniej. O budowaniu relacji rówieśniczych” | Dzieci 5 i 6-letnie | K. Kaniepień |
33. | „Gdy ciało mówi swoje, a głowa swoje. Skąd bierze się agresja?” | Dzieci 5 i 6-letnie | K. Kaniepień |
34. | „Złość nie taka straszna jak ją malują” | Dzieci przedszkolne | Z. Nowak |
35. | „Smutki Kłapouszka, czyli o smutku i sposobach radzenia sobie z nim” | Dzieci 5 i 6-letnie | K. Kaniepień |
36. | „Mali pogromcy strachu” | Dzieci przedszkolne | Z. Nowak |
37. | „Tu i teraz- trening uważności” | Dzieci 5 i 6-letnie | A. Kapuśniak |
38. | „Baw się i ćwicz funkcje poznawcze: koncentrację uwagi i pamięć” | Dzieci 5 i 6-letnie | A. Kapuśniak |
39. | „Radzenie sobie ze złością” | Dzieci przedszkolne | A. Kapuśniak |
40. | „Ważne są wszystkie emocje. Ważna jestem ja – wzmocnienie samooceny” | Dzieci przedszkolne | A. Kapuśniak |
41. | „Sposób na smutki i zmartwienia” | Dzieci przedszkolne | A. Kapuśniak |
42. | „Krzycz tak, aby inni się nie bali – o wyrażaniu emocji negatywnych” | Dzieci przedszkolne | A. Kurach |
43. | „Mój przyjaciel” – o budowaniu relacji rówieśniczych | Dzieci przedszkolne | A. Kurach |
44. | „Dlaczego ręka bije” – o sposobach wyrażania agresji | Dzieci przedszkolne | A. Kurach |
45. | „Wiercinóżek – co zrobić gdy nogi nie słuchają” | Dzieci przedszkolne | A. Kurach |